Morgás

2012.06.04. 12:21

Évek óta gyötör egy rémálom. Fekszem az ágyban a hasamon, hallgatva saját szuszogásomat, majd meghallok egy statikus, később egyre erősödő morgást, amelyet leginkább egy kövér macska hangjához hasonlítanék.
Félelem vesz körül.
Egy halott ember áll az ágyam mellett, és figyeli, ahogy fejemre húzott takaróval reszketek a saját izzadtságomban. Érzem, ahogy a kísértet hideg ujjai végigsimulnak a gerincoszlopomon. A morgás elviselhetetlen, könyörüljön meg rajtam valaki... fel akarok ébredni.

Néhány másodpercre síri csend lesz... majd hirtelen az ismeretlen ráül a hátamra (tisztán érezni ólomsúlyát), és elkezdi rázni alattam az ágyat.

Felébredek, de tudom, hogy ez csak egy újabb álom. Az ágy továbbra is erősen remeg alattam, végtagjaim mindeközben elzsibbadnak, izmaim elernyednek. Képtelen vagyok megmozdulni. Az egyetlen támaszom a halvány remény, hogy a gonosz megkönyörül rajtam.
Ekkor már az egész testem rongybabaként ugrál (mint a saláta egy öblös tálban) a könyörtelen, sátáni karmok között.

Felébredek. Megmenekültem...

Egyelőre...

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeledohorizont.blog.hu/api/trackback/id/tr814564501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása